donderdag 10 april 2014

Zoek de verschillen! (deel 2 van week 14 van mijn 52-weken-project)

Eerder deze week zag je al twee foto’s van windmolens met verschillende sluitertijden.
Ik was echter op pad gegaan om een foto te maken met een sluitertijd van 30 seconden.

Toch wel benieuwd welk effect die draaiende wieken op zouden leveren, ga ik aan de slag.
Na wat geklungel met onder meer een ND filter levert het een beeld op. Maar helemaal tevreden ben ik er niet mee.

Met behulp van Photoshop ‘verbeter’ ik de foto en doe ik de werkelijkheid wat geweld aan; voor een spannender lijnenspel verbreed ik namelijk de sloot, kap ik wat bomen en plaats ik nog een paar windmolens.

Kortom zoek de verschillen (boven het eindresultaat, onder de originele foto): 

de bewerkte foto

de originele foto



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...