maandag 12 november 2012

We zijn allemaal toeristen in deze wereld

Nadat ik teruggekomen ben uit Australië hebben door de jaren heen heel wat familieleden uit Australië een bezoekje gebracht aan Nederland en mij en mijn familie bezocht. Erg leuk!

Afgelopen mei was een van de kleindochters van Coby bij mij te logeren. Ze bezocht Amsterdam en ik liet haar het een en ander in de buurt zien.

Op een middag parkeren we de auto bij een molen.
Terwijl ik de molen op de gevoelige plaat vastleg, zeg ik tegen een vrouw die daar ook is dat ik een toerist in eigen land ben. Ik wijs naar mijn logée en zeg: “Maar zij is een echte toerist”. Waarop de vrouw antwoordt met “We zijn allemaal toeristen in deze wereld”.

Een leuke gedachte…!




Korting tot 50% op de leukste spellen & puzzels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...