dinsdag 20 november 2012

Terug van weggeweest???

Wie mijn blog al een tijdje volgt, heeft gemerkt dat ik de afgelopen week niet veel geblogd heb. Nee, ik ben niet weg geweest. Althans, niet de afgelopen week. Eerder wel; een paar maanden geleden ben ik in Rome geweest.

De afgelopen week wilde ik het fotoboekje daarvan afronden. En dat is dan ook de reden dat ik niet veel geblogd heb. Al mijn vrije uurtjes gingen in het maken van dat fotoalbum zitten. Geen tijd om te bloggen dus.

Om jullie niet nog langer op een blogbericht te moeten laten wachten, een paar foto’s van die reis.

Op weg naar Rome fotografeer ik vanuit het vliegtuig.

Voor de Sint-Pieter. En ja, mijn cowboyhoed is ook weer mee.

Bij de Sint-Pieter.

Het Colosseum.

Een prachtige trap in het Vaticaan Museum.

2+1 gratis op honderden cadeaus! (Actie loopt vanaf 5-11-2012)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...