dinsdag 4 maart 2014

Lentetuin; Australië tussen de tulpen (week 9 van mijn 52-weken-project)

De lentetuin, een bloembollenshow, vond de afgelopen week plaats. En met als thema ‘Lentetuin goes Down Under’ wilde ik daar wel naar toe.

Ergens in die drukke week en half aan het werk, heb ik kans gezien om nog heel wat van die bloembollenshow op de gevoelige plaat vast te leggen.

Hieronder een selectie, een grote selectie trouwens, van mijn foto’s. Omdat het zoveel foto’s zijn en mijn tijd wat beperkt, heb ik de foto’s verder niet bewerkt (zelfs niet eens bijgesneden). Wel heb ik de foto’s kleiner gemaakt voor het web, maar dat terzijde.

Geniet mee (of na) van de lentetuin; Australië tussen de tulpen!








































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...