donderdag 6 maart 2014

Vergeten postzegels (dag 4 van de foto7daagse)

Dezer dagen begin ik de dag achter de computer; even checken wat de opdracht is bij de foto7daagse. Terwijl ik de rest van mijn ochtendritueel uitvoer, begint zich in mijn hoofd dan al vaak een idee te vormen voor de opdracht.

Zo ook vanmorgen; bed uit, computer aan en de opdracht checken. Het onderwerp is ‘vergeten’. Best wel een uitdaging! Maar ik heb al snel een idee.

De gordijnen zijn nog nauwelijks open als ik al op zoek ga voor die opdracht. Nog voordat ik hetgeen ik zoek gevonden heb, stuit ik op iets beters. Ik vind namelijk twee postzegels. Op de ene, een kerstzegel, staat heel duidelijk 1998. Tja, sinds een paar maanden kunnen postzegels met een waardeaanduiding in guldens niet meer gebruikt worden.

En zo heb ik mijn onderwerp; ‘vergeten postzegels’. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...