zondag 29 juni 2014

‘Geel’ staat er op mijn ‘boodschappenlijstje’ (deel 7 van week 18 van mijn 52-weken-project)

We gaan naar de markt in Sparta. Maar voordat we ons onder de mensen begeven, mogen we een lootje trekken. ‘Geel’ staat er op die van mij.

Het is de bedoeling dat we op de markt foto’s maken waar die kleur op terug komt; prominent aanwezig of maar een heel klein beetje in beeld.
En zo ga ik op pad met ‘geel’ op mijn ‘boodschappenlijstje’.

Ik kom onder meer met de volgende foto’s thuis: 














Wat een leuke opdracht!!!

Met welke foto’s ik nog meer thuis kwam na een weekje fotograferen op de Peloponnesos zie je de aankomende tijd terug in een aantal blogberichten.
Stay tuned!!!


Actie Dier gratis product

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...