maandag 30 juni 2014

Tip: Leuke korting op tekentablet

Tussen mijn Griekenlandfoto’s door (ja, Griekenland mag dan wel klaar zijn met het WK voetbal, ik ben nog niet klaar met het plaatsen van blogberichten over mijn fotografiereis naar de Peloponnesos) even een blogberichtje met een TIP èn met een SNEAK PEAK van wat er over een paar weken op mijn blog komt.

Allereerst de TIP:
Klik hieronder voor een leuke korting op deze handige tekentablet:



Dagdeal (468x60)


Let op; de korting (van 94,99 voor 59,99) geldt alleen vandaag (maandag 30 juni).

Naast dat ik je de bovenstaande tip niet wilde onthouden, ook nog even een SNEAK PEAK van wat je op m’n blog kunt verwachten:


Tsja, ik had het mezelf makkelijker kunnen maken als ik gisteravond bij het bewerken van de bovenstaande foto zo’n tekentablet had gehad.

Desalniettemin; een leuke foto, die ook nog eens aansluit bij mijn blogbericht van gisteren (‘Geel staat er op mijn boodschappenlijstje’).
Meer foto’s van een dagje straatfotografie in Amsterdam volgen later op mijn blog.

Ik loop momenteel wat achter met m’n blogberichten (ik ben foto’s uit week 19 aan het plaatsen, terwijl we al in week 27 zitten). Dat is met een reden; in de 5 weken na de eerste foto in Griekenland heb ik ruim 5.500 foto’s gemaakt (en ook daarna ging ik door met fotograferen) en het uitzoeken van al die foto’s vergt wat tijd. Door iets achter te lopen, geeft me dat wat meer ruimte om achter de schermen foto’s uit te zoeken.

Stay tuned voor meer foto’s van Griekenland, straatfotografie in Amsterdam en meer…!!!

Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...