vrijdag 27 juni 2014

Twee vierluiken in plaats van één drieluik (deel 6 van week 18 van mijn 52-weken-project)

Tijdens de fotografiereis krijgen we ook opdrachten. Eén van die opdrachten is het maken van een drieluik van detailfoto’s.

Die dag bezoeken we een dorpje met een paar kerkjes, kijken we rond in een verlaten torendorp, wandelen we naar het zuidelijkste puntje van Europa en bezoeken we een dorpje aan het water.

Nadat ik een paar fotogenieke deuren zie, besluit ik om hang en sluitwerk (deuren en deurklinken) te gaan fotograferen voor dat drieluik.

In het verlaten torendorp wagen we ons aan Urbex-fotografie. Zo leuk om al die achtergelaten dingen te fotograferen!
Er staan flessen en ik besluit die vast te leggen.

Later vind ik op het strand (van het dorpje aan het water) een fles met brievenpost en besluit die aan de andere flessen toe te voegen voor een drieluik met flessen.

Als we een dag later in het olijfoliemuseum in Sparta zijn, besluit ik aan het drieluik nog een vierde foto toe te voegen; een fles met olijfolie. Want ja, dat is immers typisch Grieks!

En wat betreft het hang en sluitwerk; ook daar heb ik vier foto’s van.
En zo heb ik in plaats van één drieluik, twee vierluiken:

Vierluik van het hang en sluitwerk:






Vierluik van flessen:





Meer Urbex-foto’s zullen in een later blogbericht terugkomen.
En in een ander blogbericht zul je meer foto’s van de kerkjes in dat eerste dorpje terugzien.
Nog genoeg foto’s van Griekenland in de pijplijn dus!

Stay tuned!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...