maandag 31 december 2012

Een goed, gezond en creatief 2013!!!

Bij deze een goed, gezond en creatief 2013!!!



De bovenstaande foto is de voorloper van de foto in mijn blogbericht ‘Van 2002 naar 2012’.
Het afgelopen jaar heb ik tijdens een fotografiecursus leren ‘zoombursten’. Een techniek waarbij je tijdens de opname (lange sluitertijd) in of uitzoomt.

Die techniek is bijvoorbeeld heel leuk om te doen met neonverlichting. Maar bij gebrek daaraan in het kleine dorp waar ik woon, heb ik mij beholpen met de digitale klok van mijn oven.

Daar wat creativiteit aan toegevoegd (‘2012’ verandert in ‘2013’) en je hebt toch nog iets origineels (al zeg ik het zelf). Hoewel het wel wat scherper had gemogen. Dat lukte bij de foto in het het blogbericht ‘Van 2002 naar 2012’ beter.


Goede voornemens volhouden, zo lukt het zeker!

Tot 40% extra korting op winters assortiment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...