zaterdag 29 december 2012

Uit de Top 2000; Anna, deze is voor jou!

Canvasdoekje gemaakt door mijn moeder.
Foto trouwens van mijn hand.


Wie mij op facebook of op twitter volgt of mijn twitterberichtjes in het gele blok in de rechter kolom wel eens leest (je ziet immers meer als je even verder kijkt), heeft mij de afgelopen dagen naar aanleiding van de nummers van de ‘Top 2000’ naar blogberichten zien verwijzen. Veel van de nummers die ik het afgelopen jaar op mijn blog plaatste staan namelijk in die Top 2000.

Vanavond, vlak voor elf uur, komt ‘Anne’ van Herman van Veen in die lijst op Radio 2 voorbij. Dat nummer plaatste ik, niets vermoedend van wat er de maanden daarna komen zou, bij één van mijn eerste blogberichten. Het pastte wel bij dat blogbericht; ‘de personificatie van 10 jaar’.

Als ik, in de week dat mijn zus uitgerekend is, en een paar dagen voordat de baby zich aan zal dienen, even kort bij onze ouders binnen wip, zit mijn vader naar een programma met muziek van Herman van Veen te kijken. Op het moment dat ik er ben is het nummer ‘Anne’ te horen. Denkend aan de baby (we weten dan nog niet of het een jongetje of een meisje is, laat staan de naam) die niet lang op zich laat wachten, raakt het nummer me…

Anna, deze is voor jou:



P.S.: De top 2000 is nog niet voorbij. Dus wil je geen verwijzing naar de nummers uit de Top 2000 op mijn blog meer missen, like dan mijn facebookpagina of volg mij op twitter

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...