maandag 13 januari 2014

Licht in het donker (week 1 van 52-weken-project)

Na op mijn blog heel intensief (bijna 500 blogberichten in ruim 13 maanden) terug geblikt te hebben op mijn jaartje backpacken door Australië en Nieuw-Zeeland van tien jaar eerder, verschenen er vorig jaar niet zo heel veel blogberichten op mijn blog.

Dat hoop ik dit jaar anders te doen.
Om mezelf te dwingen meer te fotograferen (in de hoop mijn fotografie daarmee naar een hoger plan te tillen) wil ik mijzelf dit jaar richten op een zogenaamd ‘52-weken-project’; elke week een foto (of 2, of 3 of 8 zoals in dit blogbericht)!

Het nieuwe jaar was nog nauwelijks een half uur oud of ik stond al foto’s te maken van het vuurwerk. Best lastig, want je weet niet precies waar en wanneer je iets te zien zult krijgen.

Een paar dagen later ging ik naar het Amsterdam Light Festival voor een cursus avondfotografie. Dat sloot mooi aan bij het fotograferen van vuurwerk en dus ‘licht in het donker’ in de eerste week van mijn 52-weken-project:









Acer Opruimactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...