dinsdag 21 januari 2014

'Don't get mad, get your camera!' (week 2 van 52-weken-project)

‘Don’t get mad, get your camera!’ Jaren geleden las ik die quote in een scrapbook tijdschrift en toen mijn nichtje met haar kleine knuistjes in de potgrond van mijn plantenbak zat, schoot die quote weer door mijn hoofd.

Niet dat ik überhaupt kwaad op haar wilde worden, ik ben van mening dat die kleintjes vooral de wereld om zich heen moeten ontdekken en bovendien is mijn nichtje te klein (bijna 15 maanden) en te lief om echt kwaad op te worden, maar het zou wel leuk zijn om het vast te leggen. En dus pakte ik mijn camera, die lag tijdens dat dagje oppassen toch al voor het grijpen, en maakte ik foto’s van het ‘tuinieren’ van mijn kleine nichtje:





Ook voor speelgoed ga je naar bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...