zondag 26 januari 2014

Groetjes vanaf de vakantiebeurs (deel 1 van week 3 van mijn 52-weken-project)

De vakantiebeurs; ik ben er vaker geweest en ik was eigenlijk niet van plan om dit jaar te gaan. Maar er bleek een heus fotografiepaviljoen te zijn; compleet met fotografieworkshops. En omdat ik eigenlijk ook nog terug wilde naar het Amsterdam Light Festival, leek het me handig het een en het ander te combineren.

Ik ben de vakantiebeurs over geweest en heb hier en daar wat informatie ingewonnen en wat folders mee genomen. Niet te veel folders, want dat zou ik allemaal mee moeten slepen door Amsterdam.

Bij het fotografiepaviljoen steek ik m’n (flits)licht op en volg een flink aantal workshops: ik maak aantekeningen en leer wat bij.
Een fijne toevoeging aan de vakantiebeurs!



Omdat ik toch m'n camera bij me heb, maak ik ook wat foto's
op de vakantie beurs. Met Photoshop verwerk ik ze tot een ansichtkaartje.

Na uitgekeken te zijn op de vakantiebeurs pak ik de trein naar Amsterdam. De foto’s die ik die avond gemaakt heb van het Amsterdam Light Festival komen in een volgend blogbericht. Juist ja; deel 2 van week 3 van mijn 52-weken-project. Ik had die foto’s ook wel door kunnen schuiven naar week 4, maar voor week 4 stond al een workshop fotografie & styling op het programma.

Stay tuned; er zit nog van alles aan te komen…


Elektronica_weekend_Sale

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...