zondag 24 augustus 2014

5-dagen challenge (week 27 van mijn 52-weken-project)

Via facebook word ik uitgedaagd voor een ‘5-dagen challenge’; gedurende 5 dagen een foto nemen van dagelijkse bezigheden en iedere dag iemand uitnodigen dit ook te doen.

Ik maak de onderstaande foto’s:
  
Dag 1: straatfotografie in Amsterdam.



Dag 2: op nichtje (20 maanden oud) passen. Eerder die dag gewandeld en mijn nichtje stapte zelf ook een flink eind mee. Vandaar de schoenen.



Dag 3: loom-bandjes. Ja, ook wij hebben ze in de winkel! Dit armbandje was toen net gemaakt en ik mocht het die dag dragen.



Dag 4: bij thuiskomst lag het blad ‘Reizen’ op de deurmat. Meteen doorgebladerd naar het artikel over de Peloponnesos. Later het artikel met aandacht gelezen. Met een kop thee erbij! Bekende beelden. Zo ook deze. Daar ben ik ook geweest!



Dag 5: koeien in de ‘achtertuin’.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...