zaterdag 16 augustus 2014

Vloeibaar & beweging (week 24 van mijn 52-weken-project)

Bij de fotoclub hebben we twee opdrachten gekregen; ‘vloeibaar’ en ‘beweging’.
In die periode heb ik het erg druk; tijd om iets uit te denken kan ik eventueel nog wel vrijmaken, maar het uitvoeren ervan zal lastiger worden. Ik besluit dan ook om tijdens de vakantie in Barcelona foto’s met die thema’s te maken.

Voor het thema ‘vloeibaar’ probeer ik nog een paar andere dingen, maar met een enorme serie foto’s van de magic fountains kom ik uiteindelijk toch op deze foto uit: 

foto is achteraf nog wat bewerkt

Dan nog het thema ‘beweging’. Het meetrekken van de camera met voorbij rijdend verkeer (panning) is leuk om in een stad te doen. Hoewel ik die techniek nog vrijwel nooit heb toegepast, besluit ik toch een gok te wagen.

Op een van de laatste dagen in Barcelona ga ik op een stoepje ergens bij de Ramblas zitten en fotografeer ik diverse voorbijgangers. De foto hieronder is de leukste en best gelukte. En dus wordt dat mijn foto voor de opdracht ‘beweging’ van de fotoclub.

foto is achteraf nog bewerkt



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...