zondag 30 oktober 2011

Ze vliegen verder...

Nee, niet Qantas, die houdt haar vliegtuigen aan de grond, maar ‘the Flying Doctors’.

Ik heb het hier over de televisieserie. Eerder werden de eerste 76 afleveringen van die fantastische serie al in vier volumes op dvd uitgebracht. Onlangs is de vijfde volume uitgebracht.


In m’n blogbericht ‘Met de afstandbediening naar Coopers Crossing, Drovers Run en Ramsey Street’ schreef ik al over ‘the Flying Doctors’. Daar is zo leuk op gereageerd.

En omdat Bol.com nog tot en met maandag 31 oktober bestellingen gratis verstuurt, wil ik jullie even op de dvd wijzen.

Enjoy…


Flying Doctors vertraagd

Update:
In mijn blogbericht 'Tips voor de donkere dagen' van 31 oktober, schreef ik het al; ik ging mezelf verwennen en iets bij Bol.com bestellen. Je raadt het al; dat werd Volume 5 van the Flying Doctors.

Tot vandaag gaf Bol.com op de website aan dat die dvd-box een levertijd had van 3 tot 4 dagen. Ik trof echter zojuist een mail in m'n mailbox aan dat de levertijd vertraagd is en dat ze het niet binnen de die 3 tot 4 dagen kunnen leveren. Bol.com verwacht het uiterlijk 21 november te kunnen bezorgen.  
Kan gebeuren. Ik wacht gewoon rustig af.

Op de website van Bol.com zag ik dat ze de levertijd inmiddels hebben aangepast.
Dus voor een ieder die ik enthousiast heb gemaakt: sorry, maar je zult, net als ik, nog even moeten wachten.
Maar het blijft wel leuk om naar uit te kijken.
Marianne, dinsdag 1 november 2011

Update nr. 2: Flying Doctors toch niet vertraagd
Vandaag een mail van Bol.com dat mijn bestelling onderweg is.
Van anderen begreep ik ook al dat ze Volume 5 van the Flying Doctors inmiddels toch ontvangen hebben.
Kennelijk is de dvd-box dus toch niet vertraagd.
Dit houdt het wel spannend!

Marianne, woensdag 2 november 2011

Update nr. 3: dvd-box ontvangen
Ja hoor, vandaag Volume 5 van the Flying Doctors ontvangen.
Dat wordt genieten!
Marianne, donderdag 3 november 2011


1 opmerking:

  1. Het blijft spannend met die Flying Doctors; zie updates in het bericht.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...