maandag 10 oktober 2011

De Munnik, zonder Keizer, met Acda

Zoals ik vorige week al schreef in m’n blog, heb ik ook een aantal nummers van Nederlandse artiesten op de cassettebandjes die ik mee nam naar Australië gezet.

‘Kijk me na’ van Keizer & de Munnik komt momenteel veel op de radio voorbij. En ook ‘Sterker nu dan ooit’ van Nick & Thomas hoor je veel.

En zo middenin de Symphonica in Rosso concerten en met ‘The Voice of Holland’ net weer begonnen, kun je op de diverse media ook niet helemaal om Nick & Simon heen.
  
Anno 2001 had echter nog niemand van Nick & Simon gehoord. Die stonden dan ook niet op m’n bandjes; Acda & de Munnik wel! Hun ‘Het regent zonnestralen’ ging mee, om daar aan de andere kant van de wereld van te genieten.

Het nummer is al wat ouder. Maar dat geldt voor veel van de nummers die ik op m’n cassettebandjes zette. Die bandjes heb ik tien jaar geleden opgenomen, dus de nummers daarop zijn minstens tien jaar oud.  

Welke nummers ik nog meer op die bandjes zette, lees je elke maandag op m’n blog. Welk nummer zal ik volgende week onder de loep nemen???










2 opmerkingen:

  1. Ik wil nieuwe foto's graag
    Ik wil foto's van hoe mooi het was
    Ik wil foto's van vandaag
    Foto's bij een zee of zo
    Of jou alvast met dat kado
    Ik wil foto's van hoe mooi het was vandaag
    Dat ze gelukkig was

    Deze tekst is ook van Acda en de Munnik. Het staat op de CD, die ik veel draaide toen je weg was.
    Zo toepasselijk. Wat verlangende ik naar de pakketjes met foto's, die je regelmatig terug naar huis stuurde. Dan pas konden we een stukje zien van wat jij beleefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi geschreven!

    Beetje bij beetje ga je de aankomende tijd ook foto's van m'n reis te zien krijgen op m'n blog. Welliswaar geen 'Foto's van Vandaag', zoals dat nummer heet, maar foto's van tien jaar geleden.

    Dan kunnen jullie zien wat ik beleefde.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...