maandag 7 mei 2012

‘Dancing in the Dark’ met The Boss

Elke eerste maandag van de oneven maanden geen nummer dat ik tien jaar geleden op een cassettebandje bij mij had toen ik door Australië en Nieuw-Zeeland reisde, maar een nummer dat ik nu mee zou nemen als ik op reis zou gaan.

Dit keer een nummer dat jullie misschien niet van mij zouden verwachten, maar ik vind ‘Dancing in the Dark’ van Bruce Springsteen echt een heerlijk nummer.

Het nummer is inmiddels al bijna dertig jaar oud, maar pas zo’n negen jaar geleden greep dat nummer me. Ik kende het wel en waarom het me negen jaar geleden greep weet ik ook niet, maar sindsdien gaat het volume altijd omhoog als ik dat nummer op de radio hoor. Het liefst zing ik dan ook nog heel hard mee.

Dat nummer zou dus mee gaan op reis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...