vrijdag 14 september 2012

Marleen tekent de stamboom van het Koninklijk huis uit

De vorige avond was ik al druk bezig met het uitzoeken van de vele foto’s die ik gemaakt heb, daar ga ik die ochtend mee door.

Ondertussen tekent Marleen de hele stamboom van het Nederlandse koningshuis uit. Het is de bedoeling dat we die avond een band van het huwelijk van Prins Willem Alexander en Máxima gaan bekijken. Coby wil graag weten wie wie is en dan heeft ze aan Marleen, een echte Koninklijkhuis kenner en –liefhebber, een goede.

Morgen zullen we verder reizen. En dus zien we twee van de drie dochters van Coby nog een laatste keertje; de ene dochter bezoeken we bij haar thuis en de ander komt langs met man en kind. Leuk ze nog even te zien!

Coby kookt die avond een uitgebreide maaltijd voor ons; ons ‘afscheidsdiner’. Het smaakt erg goed!
Later op de avond nemen we plaats voor de televisie. Voordat we naar hèt huwelijk gaan kijken, wil Don nog graag een wedstrijd Australian Football zien. Marleen en ik missen het grootste deel van die wedstrijd, maar als we uiteindelijk toch gaan kijken, blijkt het leuker en spannender te zijn dan we verwachten. En dus blijven we kijken.

Daarna is het tijd voor de band met het huwelijk van Prins Willem Alexander en Máxima. Eindelijk zie ik dan beelden van hèt huwelijk. Het ziet er prachtig uit!

En dan is het de hoogste tijd om naar bed te gaan. Morgen zullen we Don en Coby verlaten en per huurauto verder reizen. Waar we naar toe gaan, lees je morgen. Stay tuned!


Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...