maandag 3 september 2012

Racoon Eyes

Voor degenen die later ingeschakeld zijn; elke maandagmiddag vind je op mijn blog een nummer dat ik destijds op cassettebandjes zette en mee nam naar Australië.

Omdat dat net niet genoeg nummers zijn om tot het eind van die reis uit te komen, zet ik elke eerste maandagmiddag van de oneven maanden een nummer op mijn blog dat ik nu mee zou nemen op reis.

En vandaag is dat een nummer van Racoon, of eigenlijk meerdere nummers.
Die band vond ik altijd wel leuk, maar als ik ze eind vorig jaar op het ‘All you need is love’-concert zie, weten ze me echt te raken.
Ze spelen ‘Don’t give up the fight’ met zoveel emotie; je kunt de tranen in de ogen bij onder andere zanger Bart zien (Racoon Eyes ;-) !). Bijzonder, het raakt me!


Maar ook andere nummers van die Zeeuwse band vind ik mooi.
Zomaar een selectie van nummers van Racoon die ik mee zou nemen op reis:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...