woensdag 12 september 2012

Gratis rondleiding in het museum

Na ’s nachts heerlijk geslapen te hebben en met het ontbijt achter de kiezen gaan Marleen en ik met de bus naar het centrum van Adelaide.

Bij het South Australian Museum wordt een gratis rondleiding gegeven en daar hebben wij wel oren naar. En dus gaan we naar dat museum.

De gids vertelt vanalles. Met name de verhalen over Mawson, een man die op ontdekkingstocht is geweest naar Antarctica, vind ik interessant.
Hoewel de gids best snel door het museum gaat, vind ik de rondleiding leuk.

Na ons bezoek aan het South Australian Museum breng ik mijn fotorolletjes weg om ze te laten ontwikkelen.
De rest van de dag winkelen we wat en gaan we e-mailen.

Voor dat we het weten, is het alweer tijd om de bus terug naar het huis van Don en Coby te nemen.

Daar heeft Coby weer heerlijk gekookt.
De rest van de avond kijken we televisie met Don.

Adelaide

Bol.com ruimt op!  Tot 75% korting op ruim 1.000 artikelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...