zondag 11 september 2011

09/11! Weet jij nog waar je was 10 jaar geleden?

Veel mensen weten nog wat ze deden en waar ze waren toen ze vernamen wat er zich in New York afspeelde op die 11de september tien jaar geleden. Ook ik weet nog wat ik deed en waar ik was. Ik was ziek thuis, zapte wat en zag op de televisie het tweede vliegtuig zich in de Twin Towers boren. Vol ongeloof keek ik ernaar; gebeurde dit echt……..!!!

Tien jaar geleden en ik kan het me bijna nog herinneren als de dag van gisteren (en niet alleen omdat er de afgelopen week al heel wat aandacht aan besteed is). Toch is er in die tien jaar veel gebeurd en is de wereld veranderd. Niet alleen door die bewuste terroristische actie, maar ook gewoon omdat de wereld door ging met ontwikkelen en veranderen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...