zaterdag 24 september 2011

Waarom ik met oma mee ging toen ze haar oren uit liet spuiten...


begin jaren '80

Wat? Ja, ik ging met m’n oma mee naar de dokter toen ze haar oren uit moest laten spuiten. Niet dat ik dat nou zo boeiend vond om bij te zijn, het is eigenlijk ronduit ranzig (sorry, oma), maar ik had voor m’n werkvisum een gezondheidsverklaring nodig. En om nou alleen voor een gezondheidsverklaring een afspraak met de huisarts te maken, ging me ook een beetje ver.


Dus ben ik maar even met oma meegegaan en heb de huisarts tussen de bedrijven door om een gezondheidsverklaring gevraagd. Dat was zo gepiept. En ondertussen deed ik dienst als assistente (ik moest tijdens het oren uitspuiten het bakje vasthouden), als ondersteuning (van oma; ze was tenslotte al op leeftijd) en als chauffeuse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...