zondag 25 september 2011

"Ik wou dat ik een muisje was..."

Gestempelde kaart.
Of het de moeder van Orange was of haar partner dat weet ik niet meer. Ook weet ik niet meer helemaal zeker of ze het zei toen Orange en ik bij hun logeerden om daarvandaan naar de Australische ambassade in Den Haag te gaan voor het regelen van ons werkvisum. Maar wat ik nog wel weet, is dat ze zei dat ze graag een muisje wilde zijn. Om dan vanuit een hoekje al onze avonturen Down Under gade te slaan.
Nog vaak denk ik terug aan wat ze toen zei; ik vond het zo grappig klinken!!!

Met deze blog gun ik je een kans om je daadwerkelijk, weliswaar pas na tien jaar, zo’n muisje te voelen; je mag meekijken, meelezen, met m’n belevenissen in Australië en Nieuw-Zeeland. Niet vanuit een hoekje, maar gewoon vanachter je computer, laptop, Ipad, of iets dergelijks. Maak het je comfortabel en lees mee…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...