zondag 11 september 2011

En wat deed ik 10 jaar geleden?

Tien jaar geleden; wat deed ik toen…? M’n studie commerciële economie had ik niet helemaal afgemaakt, om me te storten op een studie en daarna een baan in het toerisme. Ik verkocht reizen naar Australië en Nieuw-Zeeland en forensde elke dag heen en weer tussen m’n ouderlijk huis in een klein dorpje in de kop van Noord-Holland en Amsterdam. M’n studentenkamer in de hoofdstad had ik vaarwel gezegd en ik spaarde hard om een jaar door Australië en Nieuw-Zeeland te kunnen gaan backpacken.

En over die reis kun je lezen in dit blog. Hoe was die reis tien jaar geleden? Wat ging ik bekijken en wat maakte ik mee? Hoogte- en dieptepunten; je kunt het hier lezen.
Ik ga de reis tien jaar later herbeleven; terugkijken op hoe ik die reis tien jaar geleden beleefde.

Blijf jij m’n blog volgen en ga je mee…terug naar Australië???


2 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker met je mee op reis. Genieten van de hoogtepunten. En voor de dieptepunten staat er al een doos met tissues naast mijn beeldscherm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee gaat op reis!!! Ik hoop dat je die tissues ook nodig gaat hebben voor tranen van het lachen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...