zondag 18 september 2011

Rugzak op m'n rug, Australië in m'n hoofd!

1995, Kata Tjuta (the Olga's), ik scrapte toen nog niet
In m’n vorige blog schreef ik al dat er tijd zat tussen het plan om naar Australië te gaan en het daadwerkelijke vertrek. In die tijd dacht ik veel aan de komende reis naar Australië.

Toen ik nog studeerde en in Amsterdam op kamers zat, ging ik regelmatig met een grote rugtas vol wasgoed naar m’n ouders. Dan stelde ik me voor hoe het zou zijn als ik met m’n grote backpack door Australië zou reizen.

Later toen ik voor m’n werk reizen naar Australië en Nieuw-Zeeland verkocht, dacht ik tijdens het adviseren van klanten vaak aan de reis die Orange en ik zouden gaan maken. Hoewel ik aan die klanten ook wel vertelde over de reis naar Australië die ik in 1995 samen met m’n zus maakte. Een aantal van de dingen die ik toen gezien had, wilde ik met Orange ook gaan bekijken; bijvoorbeeld Sydney, Melbourne en Uluru (Ayers Rock).

1995, Melbourne, ik scrapte toen nog niet
Blijf m’n blog volgen en je zult lezen wat ik tijdens m’n jaar in Australië en Nieuw-Zeeland allemaal heb gezien en beleefd. Ook zul je dan lezen of we daadwerkelijk Sydney, Melbourne en Uluru hebben gezien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...