donderdag 15 maart 2012

Wortelkanaalbehandeling zonder verdoving!


Zo’n twee maanden eerder had ik pijn aan een tand en heb ik zelfs een tandarts in Australië bezocht. Last heb ik niet meer van de ontstoken wortel, maar als ik in Nederland ben, wil ik toch dat mijn eigen tandarts er even naar kijkt.

En dus bezoek ik de tandarts. Ik doe mijn verhaal en de tandarts maakt een foto. Een wortelkanaalbehandeling blijkt nodig te zijn. Daar had ik vreselijke verhalen over gehoord; het zou erg pijnlijk zijn.
Maar dat blijkt reuze mee te vallen. De tandarts heeft het niet eens verdoofd; de zenuw was toch al dood.

Opgelucht dat het meeviel verlaat ik de praktijk om drie dagen later weer langs te komen zodat de tandarts het af kan maken. Ook dan valt het weer erg mee; gelukkig maar!



Boekenweek 2012: Boekenweekgeschenk cadeau en gratis verzending

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...