woensdag 7 maart 2012

Even denk ik dat het vliegtuig gekaapt wordt!

Een halve wereldreis (deel 3):

Als we boven Winnipeg (Canada) vliegen, denk ik dat er paniek in de tent is. De stewardessen lopen zo driftig heen en weer. Als ik naar de wc ga, hoor ik een van de stewardessen iets over een ‘fight’ zeggen. Kort daarna moet de veiligheidsriem vast, maar met de turbulentie valt het wel mee. Dus er kunnen zomaar een paar terroristen zijn, gaat er door me heen.

Op een gegeven moment is er zelfs een stewardess met tranende ogen. Ik zit meestal al niet echt lekker in een vliegtuig, maar dan zit ik gewoon te trillen. Ik denk even dat we er geweest zijn.

Maar uiteindelijk blijkt er niets aan de hand te zijn. De tranen van de stewardess blijken van een allergie te komen. En de ‘fight’, dat zal wel om een ‘flight’ zijn gegaan.
We komen uiteindelijk goed in Londen aan!



Weekdeals (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...