dinsdag 20 maart 2012

Op weg naar nieuwe avonturen!

Een bladzijde uit mijn scrapbook.

Een halve wereldreis terug (deel 1):

Later dan gepland gaan we weg en als er dan ook nog erg veel file is, kun je nagaan dat ik niet echt rustig in de auto zit. Ik moet tenslotte het vliegtuig niet missen…

Gelukkig komen we redelijk op tijd op Schiphol aan. We gunnen ons echter geen tijd om daar nog iets te drinken. Ik ga maar meteen in de lange rij bij de incheckbalie staan.

Als het moment daar is om afscheid te nemen van mam en Marjolein, heb ik het daar best moeilijk mee. Het verdriet om oma is ook nog zo vers.

Na de nodige checks ga ik door de douane. Ik zoek het vliegtuig richting Washington op. En dan ben ik zomaar weer op weg naar nieuwe avonturen…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...