donderdag 22 maart 2012

Op sokken door het veiligheidspoortje!


Een bladzijde uit mijn scrapbook.


Een halve wereldreis terug (deel 5):

Na die lange vlucht land ik op het betrekkelijk kleine vliegveld van Auckland; wel fijn om even de benen te kunnen strekken.
Hoewel het vliegveld klein is, zijn er wel allemaal leuke winkeltjes. Ik loop daar wat rond en plof vervolgens ergens neer. Daar heb ik een leuk uitzicht op een gedeelte van het vliegveld. Ik blijf daar zitten kijken totdat het tijd is om m’n volgende vlucht te nemen.

Voor de vlucht van Auckland naar Melbourne is er weer een strenge veiligheidscontrole; de schoenen moeten zelfs uit! Best een komisch gezicht al die schoenen in van die bakjes. Je moet op sokken of op blote voeten door het poortje.
Daarna ging een veiligheidsman m’n tas bekijken. Het is wel een veilig idee al die security checks.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...