donderdag 1 maart 2012

Winkelen

Wie mijn blog al wat langer volgt, denkt misschien dat ik een shopaholic ben. Want zo nu en dan schrijf ik immers dat we aan het winkelen zijn.

Het is niet dat ik niet van winkelen houd, maar ik doe het eigenlijk ontzettend weinig. Als ik echter op vakantie ben in een grote stad vind ik het wel erg leuk om winkeltjes te kijken.
Desondanks zul je mij niet snel zien lopen met een heleboel tasjes in mijn hand; ik ben meer van het kijken dan van het kopen.

Tijdens deze reis door Australië is het ook in Melbourne erg leuk om winkeltjes te kijken. En dat doen we dan ook regelmatig. Zo ook op die eerste dag van maart 2002. Dit keer winkelen Orange en ik samen met Hester.

Hester en ik hebben alle twee nieuwe deodorant nodig. Daarvoor kunnen we vlakbij het hostel terecht. Voor het dagboekje dat ik wil kopen, moeten we iets verder. In Melbourne Central vind ik er een.

In dat winkelcentrum kijken we ook nog even bij de hondjes in de dierenwinkel. Ze hebben daar zulke schattige puppies!


En verder koop ik ook nog nieuw postpapier. Mailen is leuk, maar van tijd tot stuur ik deze en gene ook nog wel eens een brief. Inmiddels heb ik zoveel brieven naar het thuisfront gestuurd dat het oude postpapier bijna op is.

Met de nieuwe aankopen keren we terug in het hostel om een dag later weer te gaan winkelen? Of zouden we wat anders doen? Blijf m’n blog volgen en je leest meer…!  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...