zondag 4 maart 2012

Snikkend bel ik mam


Als ik terugkom van de ‘Neighbours & Dandenongs tour’, zie ik al aan Orange’s gezicht dat het mis is. Mam had gebeld; oma is overleden!

Snikkend ga ik mam bellen. Ze vertelt me dat oma om ongeveer 5.00u Nederlandse tijd (ongeveer 15.00u onze tijd) min of meer in haar slaap is overleden.
Na het telefoongesprek met mam, ga ik meteen van alles regelen; onder andere de verzekeringsmaatschappij bellen in verband met een vlucht terug naar Nederland.

Best raar; op mijn werk boekte ik zelf vluchten, nu moet ik echter een telefoontje van de verzekeringsmaatschappij afwachten en maar zien met welke maatschappij en via welke stops ik naar Schiphol vlieg.

We wachten af…




Voor alle duidelijkheid; mijn blog is een terugblik. Dus voordat deze en gene me gaan condoleren met het overlijden van oma; het is inmiddels tien jaar geleden dat oma overleden is. Maar vergeten doe ik haar niet; ze heeft een speciaal plekje in mijn hart.

2 opmerkingen:

  1. Was het omdat ik wist dat je vandaag over haar ging schrijven? In ieder geval was ze er even in mijn droom van vanmorgen. Ik heb 'oma' naar haar geroepen. Dat voelde fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ontroerend!
      Vast niet alleen omdat je wist dat ik over haar ging schrijven. ;-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...