maandag 19 maart 2012

Al weer uitkijken naar Australië

Tijdens de periode dat ik in Nederland ben, lijkt Australië soms heel ver weg.
Maar als de dag van vertrek steeds dichterbij komt, de spanning om te vliegen toeneemt en bekenden even langskomen om afscheid te nemen, begin ik toch steeds meer uit te kijken naar Australië.
Ik schrijf dan ook in mijn reisdagboekje:

‘Hoewel ik het aan de ene kant wel weer moeilijk vind om weg te gaan (zo’n gevoel als toen pap en mam weggingen, nadat ze me voor het eerst naar m’n studentenkamer in Amsterdam hadden gebracht), begin ik wel weer steeds meer naar Melbourne uit te kijken. Het is er lekker weer en niet zo grauw als in Nederland. Daarnaast heb ik Melbourne best wel in mijn hart gesloten.’
Nog een nachtje slapen in mijn eigen bed, een lange vliegreis en dan zal ik weer voet zetten op Australische bodem.

Ga je ook weer mee terug naar Australië? En blijf je mijn blog volgen? Er liggen weer heel wat avonturen Down Under in het verschiet!



Boekenweek 2012: Boekenweekgeschenk cadeau en gratis verzending

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...