maandag 26 maart 2012

Ik waag me aan Harry Potter

Nadat ik de avond ervoor wat laat in bed ben beland, word ik ’s ochtends laat wakker; nog altijd last van de jetlag!

Na m’n ontbijtje ga ik de kaarten die ik een dag eerder gekocht heb, schrijven.
Verder winkel ik nog wat. Bij de boekenafdeling van een groot warenhuis ga ik op zoek naar een nieuw boek. Anno 2002 zijn de eerste paar boeken van Harry Potter een grote hit en ik besluit me er toch ook maar aan te wagen.

Ook klets ik nog met een van mijn kamergenoten.
En verder is er weer de wekelijkse barbecue op het dakterras en die smaakt weer erg goed. Dit keer naast worstjes ook vissticks en naast sla ook salade.

En zo rommel ik wat op die eerste dagen dat ik weer terug ben in Australië.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...