zondag 25 maart 2012

Puzzelen op mijn reis tot aan Sydney

Totdat Marjolein en een gezamenlijke vriendin van ons naar Sydney komen om vervolgens met mij door te reizen naar Nieuw-Zeeland, moet ik toch een planning maken. En dus buig ik me daar over.

Een medereizigster heeft me enthousiast over Wilson’s Promontory verteld, ik ben een folder van een tour van Melbourne naar Canberra tegengekomen, ik wil familie in Canberra bezoeken en ook een toertje naar de Penguin Parade staat nog op mijn verlanglijstje. Met goede vrijdag en Pasen er ook nog bij is het best lastig plannen.
Blijf m’n blog volgen en je leest vanzelf of ik de genoemde toertjes ook maak.

Verder koop ik nog wat kaarten om naar het thuisfront te sturen, klets ik met mijn kamergenootjes en kijk ik wat televisie.

Nog altijd last van de jetlag, ga ik, omdat ik nog niet echt moe ben, laat naar bed.
Morgen meer…



Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...