donderdag 22 maart 2012

De geur en de zon geven me een fijn gevoel!

Een detail uit mijn scrapbook.

Een halve wereldreis terug (deel 6):

Na een vlucht van zo’n drie-en-een-half uur kom ik op de luchthaven van Melbourne aan. Ik heb al snel mijn bagage, pin geld en ga naar buiten. Daar moet ik een kwartiertje wachten op de skybus die me naar het centrum van Melbourne zal brengen. Helemaal niet erg, want de geur en de zon doen me aan de aankomst in Sydney en de tijd bij Don en Coby denken; een fijn gevoel!

Met de Skybus ga ik naar Spencer Street Station. Daar neem ik de gratis City Circle Tram naar Flinders Street Station. En dan naar het zo bekende hostel. Wat kan het toch fijn zijn om ergens aan te komen waar je de weg al een beetje kent!

In het hostel boek ik een kamer, maak m’n bed op, bel even naar het thuisfront en neem plaats achter de computer om te mailen. Ik mail onder andere dat ik min of meer bezig ben m’n tweede nacht over te slaan. Het zal nog lang duren voordat ik van mijn (dubbele) jetlag af ben.



Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...