woensdag 29 februari 2012

Zomaar een EXTRA dag!

Tja, in 2002 was er dan wel geen 29 februari, maar dacht je nou echt dat ik daarom niet zou bloggen?

Wat zou ik doen als die 29e februari er wel was? Zomaar een extra dag. Een extra dag leuke dingen doen in Melbourne, want daar was ik tien jaar geleden. Maar wat zou ik dan gaan doen?


Wellicht zou ik een ritje met Puffing Billy (www.puffingbilly.com.au) maken. Die stoomtrein rijdt in de buurt van Melbourne en daar kwam ik tien jaar geleden niet aan toe.

En als ik nu in Melbourne zou zijn, dan zou ik misschien naar Federation Square (www.fedsquare.com.au) gaan. Want dat plein met onder andere kunstgalerijen, musea, winkels en restaurants, was er tien jaar geleden nog niet.
Of zou ik naar het Melbourne Museum (http://museumvictoria.com.au/melbournemuseum/) gaan om tussen skeletten van Dinosaurussen te wandelen, meer te weten te komen over het menselijk brein en de andere exposities van dat museum te bekijken?
Ach, zoveel te doen in Melbourne. Maar anno 2002 was er geen 29 februari en anno 2012 ben ik niet in Melbourne. Dus blijft het bij mijmeren en dromen…



Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...