maandag 27 februari 2012

Koningin Beatrix; zo zie ik haar toch liever!

Een kennis van me plakte krantenknipsels voor me in een map en toen ik terug kwam van mijn reis kreeg ik die van haar. Die krantenknipsels tref je zo nu en dan aan op mijn blog. Gewoon om je een beetje terug te voeren naar tien jaar geleden.

De afgelopen weken heb je veel krantenknipsels over de Olympische Winterspelen in Salt Lake City aangetroffen op dit blog. Die Olympische Spelen zitten er weer op. Traditiegetrouw ontvangt Koningin Beatrix dan de medaillewinnaars.

En ook daarvan plakte de kennis van mij een krantenknipseltje in de map.
Toen ik, overigens al maanden geleden, een lijstje maakte met daarop alle krantenknipsels die ik op mijn blog wilde zetten, zat dit krantenknipsel daar ook bij. Want wat een leuke foto!

Maar ja, ook bij een blog waarbij je terugblikt, kan de actualiteit zomaar om de hoek komen kijken. Na al die beelden die we de afgelopen anderhalve week van Koningin Beatrix hebben gezien, waarbij haar verdriet en verslagenheid na het skiongeluk van Prins Friso van haar af te lezen is, kijk je toch anders naar zo’n foto. En ik kan alleen maar zeggen dat ik haar toch liever zo zie:


En dat zij en de mensen om Prins Friso heen, de kracht maar weer mogen vinden!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...