maandag 27 februari 2012

Lanterfanten, maar toch lijken we op te moeten schieten!

Ik neem Hester mee naar de fotogalerie waar ik een dag eerder m’n ogen uitkeek. Hester houdt namelijk ook erg van fotografie.

Daarna snel terug naar het hostel, want om half twaalf is het mijn beurt achter de computer. Ik werk een aantal mailtjes weg.

Verder kletsen Orange en ik wat, ik was een van m’n broeken, ik blader door de Lonely Planet en lees in m’n boek.

Kortom, ik doe niet veel. En daar ben ik een beetje dubbel over. Aan de ene kant wil ik namelijk van alles ondernemen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om een beetje te lanterfanten. Dat relaxen is ook wel lekker en misschien op z’n tijd ook wel goed.

Ondertussen begint de tijd in Australië best al op te schieten. Orange en ik zijn al bijna vier maanden weg. Nog even en we gaan naar Nieuw-Zeeland. Daarna hebben we nog een maand of vier om de rest van Australië te doen. Daarna nog Bali en Hong Kong. Opeens lijk je dan toch wel weer op te moeten schieten…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...