maandag 13 februari 2012

Oh! What a night met Gary en George

Naast kaartjes voor ‘Sweet Bird of Youth’ hebben we ook kaartjes gekocht voor de musical ‘Oh! What a night’. In die musical ook weer een aantal bekenden; zo doen George Kapiniaris (DJ in ‘the Flying Doctors’) en Gary Sweet (Mickey in ‘Police Rescue’) er in mee.


Het is een erg leuke musical met goede muziek; disco, jaren ’70.
George heeft een grotere rol dan ik gedacht had, en ook nog eens een leuke rol. Hij kan lekker gek doen! Als je dat ziet en een klein beetje weet hoe hij is, energiek, grappig en gek, dan zie je pas dat hij zich in ‘the Flying Doctors’ echt in moest houden.

George willen we na afloop van de musical wel even zien en spreken en dus gaan we naar de stage door en ook dit keer worden we naar de ingang aan de voorkant van het Victorian Arts Centre gestuurd.

Als we George bij de ingang zien staan, stappen we op hem af. We praten wat en gaan met hem op de foto. Als hij met mij op de foto gaat, begint hij spontaan ‘Ik heb zo wa-wa-waanzinnig gedroomd’ te zingen.
Tijdens het 65-jarig jubileum van de VARA in 1990, de VARA zond destijds ‘the Flying Doctors’ uit, is George overgevlogen naar Nederland om wat items aan elkaar te praten en om mee te zingen met ‘Kinderen voor Kinderen’. Erg leuk dat hij die tekst nog steeds kent!
Natuurlijk laat ik George nog even in mijn boekje krabbelen.

George zingt 'Ik heb zo wa-wa-waanzinnig gedroomd'


Gary Sweet komt er ook nog bij staan. Ook hij gaat op de foto. En ook hij schrijft iets in mijn boekje. Als ik hem mijn achternaam, Zweed, laat zien, noemt hij me meteen z’n ‘secret cousin’.

Een bijzondere ontmoeting met de beide heren!

George, Gary en ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...