woensdag 22 februari 2012

“Guy, do you have a minute?”

Eerder hebben we Guy Pearce al in het theaterstuk ‘Sweet Bird of Youth’ gezien, maar Orange en ik willen hem ook graag nog even spreken.

Daarvoor hebben we de afgelopen periode al een paar pogingen ondernomen. Als we tijdens een van die pogingen op hem staan te wachten, twijfel ik of ik wel op hem af durf te stappen.


Op de avond van 22 februari 2002 lopen we weer eens richting het Victorian Arts Centre. Plotseling zie ik Guy Pearce lopen en handel heel beslist. Ik roep hem een paar keer en tik hem vervolgens op z’n schouder. En ik weet meteen wat ik moet zeggen. Dat had ik van te voren nooit gedacht. 
De handtekening van Guy Pearce!

Op de foto wil Guy Pearce niet, maar een handtekening wil hij wel geven. Ook vraagt hij onder andere nog belangstellend waar we vandaan komen.

Een bijzondere ontmoeting!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...