zaterdag 25 februari 2012

Rommeldagje

Vanuit het hostel wordt ook een dagtour georganiseerd naar de straat waar ‘Neighbours’ opgenomen is en naar de Dandenongs (een natuurgebied). Orange en ik zouden met zo’n tour mee gaan, maar Orange voelt zich niet lekker.
Gelukkig willen een paar mensen die op de wachtlijst staan wel mee. Dan krijg je wel je geld terug. Met dat geld hebben we de tour van volgende week geboekt. Hopelijk gaat het dan wel door.

Verder is het een beetje een rommeldag. Ik haal onze post, brieven van het thuisfront, op bij het Travellers Contact Point. Verder winkel in nog wat, koop ik een kaart voor de trouwdag van pap en mam en maken Orange en ik nog een ritje in de City Circle Tram.




Later wandel ik nog even naar het Victorian Arts Centre. Ja, dat blijft op de een of andere manier toch trekken. Ook kijk ik nog wat rond in het park wat daar vlakbij ligt. Daar ben ik destijds met Marjolein ook geweest. Echt heel erg was dat park niet veranderd.
In de regen wandel ik terug naar het hostel.

Na het eten bel ik nog even naar het thuisfront. Met oma gaat het af en aan; de ene keer gaat het goed en dan is het weer mis. ‘Hopelijk houdt ze het nog een tijdje vol. Het zou me zo raar lijken als ze er niet meer is als ik terug kom’, schrijf ik later in mijn dagboekje.

Verder e-mail ik nog wat en kletsen Orange en ik met Hester.
En zo verloopt ons rommeldagje.



Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...