donderdag 2 februari 2012

Máxima een traan; ik een tattoo!




Tien jaar geleden lijkt in Nederland alles in het teken van het huwelijk tussen Prins Willem-Alexander en zijn Máxima te staan. In Australië is het een doodgewone dag.

Maxima tattoo:
een plakplaatje met een kroontje.
’s Ochtends werken we in de tuin; we halen gras en onkruid weg tussen het pad van schijfjes boomstam. Ook maken Orange en ik het eten nog klaar.

’s Middags kletsen we met Maureen. Ze is onlangs nog in Melbourne geweest en geeft ons wat tips over die stad.
Orange en ik wandelen ook nog een stukje.

Na het eten en de afwas kijken we wat televisie. In een journaal wordt kort aandacht besteed aan HET huwelijk. De huwelijksvoltrekking zien we niet; vanwege het tijdsverschil is het daarvoor nog te vroeg. Wel zien we beelden van de Arena waar het paar rijdt met een auto. Leuk dat we er in Australië toch nog iets van meegekregen hebben!

Om toch een beetje stil te staan bij het huwelijk heb ik de Maxima tattoo, een plakplaatje die een vriendin me toegestuurd had, aangebracht.


Een bladzijde uit mijn scrapbook.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...