dinsdag 15 november 2011

Here comes Trouble; Orange heeft een nieuw vriendje…met een tatoeage!

Met een zwak voor leuke gezichtjes, gaat Orange voor de bijl als ze haar nieuwe vriendje ziet.
Hij heeft donkere ogen, draagt alleen een korte broek, heeft een tatoeage in z’n lies, maar heeft ook een hoog knuffelgehalte.

Orange geeft hem de naam ‘Trouble’. Die bijnaam kreeg ze bij de tour van de dag ervoor. De gids gaf haar die naam toen ze een keer moeilijk in de bus ging zitten.












Maanden later vind ik de ‘surfer dude’-versie van Trouble. Ook ik ga voor de bijl.


Het gaat een beetje z’n eigen leven leiden. De ‘heren’ worden in allerlei situaties en op allerlei locaties op de foto gezet.
Bij een stukje van de Berlijnse muur.
Een paar jaar later nemen we ze mee naar Berlijn en poseren ze voor een stukje van de Berlijnse muur.
Ook wordt een cavia van Orange naar Trouble vernoemd.

We zijn niet de enigen die met onze zachte vriendjes op reis gaan. Op facebook zie ik regelmatig foto’s van de giraf van een kennis voorbij komen; poserend voor mooie uitzichten of zittend op een standbeeld.

Ook tijdens mijn reis door Australië kom ik een meisje tegen dat met haar kikkertje op reis is. Het kikkertje gaat regelmatig op de foto. Ook al staat hij er bij sommige foto’s klein op, het schijnt de foto’s zoveel mooier te maken.

En zo voegt Trouble zich dus bij ons…


Nog niet zo lang geleden, maakte ik deze
scrapbookpagina met daarop het kikkertje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...