donderdag 3 november 2011

Wat doe je zo’n laatste week in Nederland!?!

Gisteren schreef ik het al; nog een week en dan is het tien jaar geleden dat ik naar Australië vertrok. En ja, wat deed ik toen in zo’n laatste week in Nederland!?!

Die week stond vooral in het teken van familie, vrienden en bekenden zien. Ik spreek met wat vriendinnen af om samen nog iets te doen. Een paar collega’s, oud collega’s moet ik eigenlijk zeggen, komen langs om een hapje bij me te eten. Ik krijg zelfs nog een paar logees.

Ook geef ik nog een afscheidsfeestje. Deze en gene komen langs voor een hapje, drankje, een babbeltje en om me nog even te zien. Velen brengen een kaartje of een aardigheidje mee. Erg leuk om iedereen nog even te spreken! En de gekregen zakken drop gaan mee naar de andere kant van de wereld!

Verder ga ik die laatste week nog naar de kapper, ruim ik m’n kamer wat op, doe ik nog wat papierwerk, stuur ik wat faxen, doe ik de laatste boodschapjes en pak ik m’n tas.
En dan zal het de 9e zo ver zijn;…op naar Australië!!!

Blijf m’n blog volgen en ga mee… terug naar Australië!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...