maandag 14 november 2011

I knew I loved you

Voor wie wat later ingeschakeld is; op maandag zet ik muziek op m’n blog. Toen ik tien jaar geleden naar Australië vertrok, zaten er twee cassette bandjes met muziek in m’n backpack. Die bandjes had ik in de weken voor vertrek samengesteld.

Ik deelde de muziek op in secties, waaronder bijvoorbeeld Australische en Nederlandse muziek. Maar ik zette er ook muziek op van Pavarotti & Friends.

Ergens in het jaar voorafgaand aan m’n reis naar Australië zag ik op televisie namelijk een concert van Pavarotti & Friends. Ik keek er naar omdat Savage Garden aan die editie meegewerkt had, maar al snel was ik verkocht. Wat prachtig, en niet alleen Savage Garden!

Je zult nog meer nummers van Pavarotti & Friends tegenkomen in m’n blog. Nu Savage Garden met een van hun grote hit; ‘I knew I loved you’. Echter zonder Pavarotti; die zong kennelijk niet mee met dit nummer. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...