donderdag 12 april 2012

Het Australian National Museum, een gekleurd raam en Burke & Wills

’s Ochtends gaan Thomas, Eileen en ik naar het Australian National Museum. Het blijkt een mooi en modern museum te zijn. We zien er het een en ander over de Aboriginals. Maar we komen ook meer te weten over Australische dieren.

Na de lunch bij Thomas en Eileen thuis gaan we naar de National Gallery of Australia. Eileen wil me namelijk graag de mooie ramen met gekleurd glas die ze daar hebben, laten zien. De ramen blijken inderdaad erg mooi te zijn.
Ook is er een leuke expositie over Burke & Wills, die in de jaren 60 van de 19e eeuw een expeditie door Australië leiden.

Daarna gaan we nog wat winkelen. We bezoeken onder andere een souvenirwinkel en ik koop gebak, omdat mam jarig is.
Later op de avond bel ik mam op om haar te feliciteren met haar verjaardag. Er is veel visite, maar toch is het wel raar zonder oma en mij, zo laat mam mij weten. Helaas blijkt mijn pakketje ook nog niet te zijn aangekomen.


Meer informatie over het Australian National Museum: http://www.nma.gov.au/
En voor meer informatie over de National Library of Australia ga je naar: http://www.nla.gov.au/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...