dinsdag 17 april 2012

‘Safari Rick’ weet het erg leuk te brengen!

Een spread uit mijn scrapbook.

Terwijl Els en Marjolein nog liggen te slapen, sta ik alvast op om mijn foto’s op te gaan halen en een brood te gaan kopen.

Na het ontbijt gaan we de stad in. Het weer blijkt echter niet mee te zitten; het regent erg en na een tijdje zijn we nog net niet helemaal doorweekt.

We gaan dan ook naar het Queen Victoria Building. Daar hebben we geen last van de regen en bovendien hebben ze er leuke winkeltjes.
Ook haal ik mijn post nog op en koop ik een Lonely Planet van Nieuw-Zeeland.

Later gaan we naar de Art Gallery of New South Wales. Een kort bezoek, want het is bijna sluitingstijd. We zien er voornamelijk schilderijen.

Terug naar het hostel om daar, na het eten, een presentatie over Nieuw-Zeeland bij te wonen. ‘Safari Rick’ weet het erg leuk te brengen en, naast dat we nuttige informatie opdoen voor onze reis naar Nieuw-Zeeland, hebben we ook nog erg gelachen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...