maandag 16 april 2012

Marjolein en Els ophalen van het vliegveld!


’s Ochtends sta ik al vroeg op om Marjolein (mijn tweelingzus) en Els (een gezamenlijke vriendin) van het vliegveld op te gaan halen. Zij hebben vertraging, maar ik ook. Dus echt heel lang hoef ik niet op ze te wachten. Echt heel leuk om ze weer te zien!

We nemen de trein terug naar het centrum, gaan naar het hostel, doen wat boodschappen en gaan lunchen. Ondertussen is bij Marjolein en Els de vermoeidheid van het vliegen en de jetlag toegeslagen en dus doen we na de lunch even een dutje. Ook ik ga nog even liggen.

Later gaan we Sydney een beetje verkennen. We wandelen via Hyde Park, the Domain en de Royal Botanic Gardens naar het Opera House, Circular Quay en de Harbour Bridge. Via George Street lopen we weer terug.

Na het eten en nog wat e-mailen zoeken we ons bed op.
Morgen meer Sydney…!



Weekdeals (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...