vrijdag 20 april 2012

Het derde hostel blijkt niet veel soeps te zijn!

De wekker gaat al vroeg, want we moeten het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland halen. De trein brengt ons weer naar het vliegveld, waar we ruim op tijd aan komen. Ook na de douane hebben we ruim de tijd en dus kijken we rond bij de winkeltjes. Verder zien we nog een van de met Aboriginal kunst beschilderde vliegtuigen van Qantas staan. In Londen had ik de rode al zien staan, hier zie ik de blauwgroene.


De vliegreis verloopt voorspoedig. ‘Rabbit-proof Fence’ wordt gedraaid en daar kijk ik de meeste tijd naar. Toen ik die film weken eerder in de bioscoop zag, maakte die film veel meer indruk op me. Toch is het leuk om die film nog eens te zien.

Met een shuttlebusje gaan we van het vliegveld naar het centrum van Auckland. We worden bij een hostel afgezet, maar dat hostel blijkt vol te zitten. Bij het derde hostel waar we aankloppen is plaats, maar dat hostel blijkt niet veel soeps te zijn en dus gaan we op zoek naar iets anders. Uiteindelijk vinden we een betaalbare vierpersoonskamer in een hotel.

Met het eten doen we makkelijk; we gaan de McDonald’s. De rest van de avond vullen we met het bellen naar huis, mailen en het bepalen van de route op het Noorder Eiland.
Het wordt die avond laat, maar we zijn blij en voldaan dat we een route hebben en dat maakt veel goed!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...